Alla inlägg under juli 2012

Av Stephanie , Lollo - 21 juli 2012 03:48

Kan inte sova. Och jag vill inte vakna om 6 timmar för jag måste få min sömn set är därför jag har stängde av alarmet. Annars bli jag bara grinig. Jag får inte äta heller för jag fastar ni som inte vet vad det är GOOGLA! Grannarna dunkar musik också halv 4 på natten -.- ni får ha det bättre än vad jag har det iaf! FUCK THIS SHIT!

Av Stephanie , Lollo - 21 juli 2012 02:37

Nu kommer den här texten bli liten för jag skriver via mobilen. Headern är helt fel och jag orkar inte endra på det nu för är super trött. Jag fixar det imorgon så puss så länge :)

Av Stephanie , Lollo - 21 juli 2012 01:09

Tack så mycket för hjälpen Amanda (Klicka på Amanda så kommer ni till hennes blogg). Hon berätta hur jag kunde göra egan bilder och sånt. Nu kan jag göra en egen header på Picasa. Det är så steffi gör sina header och allt så nu kan jag göra, men jag har mycket att lära. Det kommer fixa sig. Puss puss så länge  

Det är är Picasa!

Av Stephanie , Lollo - 20 juli 2012 23:18

Ska jag ha tävlingar eller inte? Om ni tycker jag ska ha tävlingar så få ni skriva ungefär vilka tävlingar jag ska ha. Kommentera mer än ni brukar nu! Dom som kommenterar flest "tävlingar" kommer få en shoutout! FRÅN OCH MED NU!! KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA!

 

Av Stephanie , Lollo - 20 juli 2012 22:56

Jag har funderat på att flytta våran novell till en annad blogg. Men endå inte. Jag vet inte hur jag vill ha det. Jag får prata med steffi SOM KOMMER HEM SNART! :D Jag vill göra massa tävlingar också för att piff upp bloggen, ska snacka med steffi om en ny header också. Jag ser i mitt huvud hur den ska vara xD Som sagt så ska jag lära mig att lägga in video inlägg. Jag ser fram emot många saker som vi ska göra i den här bloggen :)

Körde kroket idag med Johanna och Elin. Skit kul faktiskt tills jag rammla -.- hahah xd Det var kul när jag rammla också. Tyvärr så tog jag inte kort när vi spela men jag tror det bli någonting imorgon. Puss puss på er så länge  


En sommar bild som man bara blir glad av! :D

Av Stephanie , Lollo - 20 juli 2012 17:40

Då väntar man på Elin. Vet inte vart vi ska göra men jag tror att vi kommer ringa Johanna och fråga fall hon ska typ med och hoppa i vattenpölar hahha!! Skoja xd
Vi får se vad vi hittar på. Puss puss så länge

Av Stephanie , Lollo - 20 juli 2012 15:15

Justin förde mig, man jag visste inte vart någonstans. Jag hörde hur dörrar öppnades och stängdes. Ett pling hörde jag också och det har jag hört förut så jag fattade att det vet en hiss vi stog i. Vi stog där i en tystnad, det var ganska pinsamt. Plinget kom igen och vi börja röra på oss.

- Nu får du titta, sa Justin helt plötsligt.

Jag tog bort ögonbindeln. WOW, det var otroligt. Jag kände hur det börja brännas under ögonlocket.

- Det är otroligt Justin, sa jag med en darrande röst.

Jag kan inte fatta att han har gjorde det här för mig.

____________________________________________________________________________

 

Vi stog på ett enormt tak. Det var så vakert för det var glas fönster och en jätte härlig utsikt. Vid fönstret stog det ett bord med två stolar. På bordet var det en vit duk, 2 ljus, rosenblad, två talrikar, två glas och en stor champagne flaska som va i en hink med is.

- Du hade redan fixat det här innan? sa jag och torkade bort några tårar som hade runnit.

- Kanske, sa han och flinade lite.

Jag tittade upp på honom eftersom att han var ganska lång.

- Du är helt otrolig Bieber, sa jag och kramade om honom i en romantisk kram.

När jag släppte taget om honom så såg jag att han rodnade.

- Rodnar du? frågade jag och flinade lite.

- Ska vi sätta oss? frågade han och tog tag i min hand.

Jag nickade kort och vi börja gå mot bordet. Han trog back stolen som en gentleman och jag log lite kort.

 

Detjet var underbar och vi hade otroligt roligt. Nu var vi på väg hem. Vi satt i bilen lyssnade på musik och skrattade förfullt.

- Jaha, då var vi framme, sa han.

- Ja, tack så hemst mycket för en sån underbar dag. Jag hade otroligt kul.

- Ja jag med.

Vi tittade på varandra ett tag och jag lutade mig fram för att ge honom en kind kyss.

- Hej då, sa jag och öppnade dörren.

Jag stängde dörren efter mig och gick mot huset. Klockan var runt 11 på kvällen. Jag kan inte fatta att jag har varit på en dejt så länge. Jag hörde hur dörren till bilen öppnades och jag vände mig om. Jag såg Justin komma mot mig. När han var framme vid mig så var hans läppar bara några centimeter mot mina.

- Jag hade en underbar kväll jag också, men det är en sak jag har glömt, sa han ganska sexigt faktiskt.

Det kom några paparazzin och precis när jag ser en blixt mot oss av en kamran så kysser Justin mig. Det var en romantisk kyss och jag ville aldrig släppa taget. Men jag var tvungen.

- Vi ses, sa jag och gav honom en kram.

Jag vände mig om och gick. Jag vågade inte kolla bak så jag gjorde inte det. Jag låste upp dörren och gick in. Jag tog av mig mina skor och sprang upp till rummet. Mamma hade somnat, pappa var på jobbet, Maria sov hos mamma och Eric var och festa. Jag slängde mig upp på sänge. Vilken härlig dag. Jag bestämde mig för att hoppa in i en dusch igen så jag gjorde det. Det var varmt och skönt. Jag gick ur duschen efter en halvtimman. Tog två handukar från roken, ena virade jag runt mitt hår med, den andra runt min kropp som jag alltid gör. Jag torkade mig och smörjade in mig och sen tog jag på mig trosor, ett linne och shorts som jag alltid sover med. Jag tog min mobil, la mig i sängen och satt på nattbords lampan. Jag kollade min Twitter och jag såg att jag hade över 2 tusen följare. Jag följde några tillbaka sen la jag ner mobilen och somnade.
____________________________________________________________________________

Nå vad tycker nu? Det kanske inte var så spänande som ni trodde det skulle var men vi får vara nöjda. Kommentera för fullt, ni klara detta!

Av Stephanie , Lollo - 20 juli 2012 13:52

Det kanske inte vart så smart av mig att somna 4 för jag sover borta hela dagen då och jag avskyr det. Imorgon åker Steffi hem, antingen kommer hon hem måndag eller tisdag. I SO EXCITED! Slipper jag sitta i fosterställning och gråta. Skoja. Hade bra så länge. Puss puss   
Nu hamnade bilder ovanför istället.

 

PS: Håller på med kapitlet

Ovido - Quiz & Flashcards