Alla inlägg under juli 2012

Av Stephanie , Lollo - 23 juli 2012 22:24

Jag sa ju att kapitlet skulle komma upp idag men tyvärr. Jag och Steffi har bestämt att vi ska göra den tillsammans morgon :) Om det är okej, hoppas jag inte får några haters för att jag inte skriver ett kapitel. Sorry guys. Ska gått föra er. Puss så länge  

 

GLÖM INTE BORT FRÅGESTUNDEN! FRÅGA PÅ

Av Stephanie , Lollo - 23 juli 2012 14:40

 

Av Stephanie , Lollo - 23 juli 2012 03:09

Ska sova nu. Min energi börjar försvinna efter en hel kopp kaffe. Trodde aldrig att jag skulle börja gilla kaffe xd så här är ett gott råd förvänta dig inte för mycket! Sov så gott er sötnosar :*

Av Stephanie , Lollo - 23 juli 2012 02:59

Kan inte titta på skiter för min mobil är handikappad + för exakt 2 år sedan så bildades pojkbandes One direction. Vi älskar er från alla Directioner! Puss iaf:*

Av Stephanie , Lollo - 23 juli 2012 02:42

Kollade precis på besöksstatestiken (tror jag det heter) och jag såg att det var jävligt många son kollade bloggen, 42 personer. WOW ni kanske inte tycker det är så många men gud vad glad jag blev. Hoppas jag får lika många idag :D kollade kommentarerna också och såg att det var några som kommentera! HAPPY GIRL! hoppas Steffi blit glad över att jag har kämpat så mycket med denna blogg. Kapitlet kommer upp imorgon för er som läser novellen:) puss puss :*

Av Stephanie , Lollo - 23 juli 2012 02:34

Varje gång det är en lite text så är det från mobilen. När det är en stor text så skriver jag från datorn ;)
Juste Steffi hade ju skickat ett vykort till mig, så nu får ni se hur den ser ut! Blev så glad när jag fick den :D

Av Stephanie , Lollo - 23 juli 2012 01:58

Skypade med Johanna, Elin, Relaxx och Emma i 3:38:33 fan! :D Skit kul! Ha det bra puss puss :*:*

Av Stephanie , Lollo - 22 juli 2012 22:41

Hade precis en tyst minut med Johanna och elin för alla som dog i Norge och för Ushers son. Fy vad hemskt :(

Fick ett vykort av steffi. Blev överlycklig! Fick tårar i ögonen för jag såg att hon skrev "Koko" som hon alltid säger till mig :'D Har saknat det som fan!


Ovido - Quiz & Flashcards