Alla inlägg under juli 2012

Av Stephanie , Lollo - 29 juli 2012 01:48

Det är nog den bäst film jag har sätt (Never say never behöver man inte ens nämna så den gills inte) ;) Det går inte och förklara hur bra den är. Den är helt enkelt AMAZAYN!

 

Av Stephanie , Lollo - 28 juli 2012 12:15

Sitter och typ smälter när jag såg den här bilden som kommer under...
Kommer fan tvinga Johanna att vi ska gå till din man eller hem köp och KÖPA! MAMA MIA vad jag vill ha!

Av Stephanie , Lollo - 27 juli 2012 23:33

Folk missförstod mig när jag skrev "... bråkade med henne precis xd Stakarn ...". Det var riktade till Shaymma, det var min mobil som cp:ade sig. Det var Shaymma jag bråkade mig ingen annan :) Puss så länge   

Av Stephanie , Lollo - 27 juli 2012 20:15

Ska man skaffa en "Fan blogg"? Om ni tycker att jag ska kommentera och skriv vilken "fan blogg", hur den ska vara ovsovs. Om inte kommentera varför:) skulle vara kul men ändå väldigt jobbigt och stressat för det är ju jag så sköter den här bloggen och måste uppdater varje dag så att ingen blir uttråkad. Men vi får se vad ni tycker ;)

AS FÖRBANAD bråkade med henne precis xd ! Stakarn ...

Av Stephanie , Lollo - 27 juli 2012 20:06

Allvarligt, det ändå jag gör när jag inte är med Steffi är... INGET!
Jag tar typ kort på mig själv 31. HAHAHA no life utan Steffi.

Av Stephanie , Lollo - 27 juli 2012 15:00

Så lävla seg. Jag kan inte göra klart kapitlet, jag har inte en börjar med att svara på frågorna som besvarades i frågestunden och inte ens göra ett inlägg försen den ska komma upp -.- och musen hakar som FAN! Kan det bli värre?!

Av Stephanie , Lollo - 27 juli 2012 14:54

Fick plötsligt syn på detta. Jag vet att det inte är farligt eller nått men det ser så random ut xd

Av Stephanie , Lollo - 27 juli 2012 00:06

Ska besvara frågerna, som ni har ställt till mig, idag. Det blev inte så många gråter men jag är nöjd :D godnatt så länge :*

Ovido - Quiz & Flashcards