Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Funderar!

Av Stephanie , Lollo - 20 juli 2012 22:56

Jag har funderat på att flytta våran novell till en annad blogg. Men endå inte. Jag vet inte hur jag vill ha det. Jag får prata med steffi SOM KOMMER HEM SNART! :D Jag vill göra massa tävlingar också för att piff upp bloggen, ska snacka med steffi om en ny header också. Jag ser i mitt huvud hur den ska vara xD Som sagt så ska jag lära mig att lägga in video inlägg. Jag ser fram emot många saker som vi ska göra i den här bloggen :)

Körde kroket idag med Johanna och Elin. Skit kul faktiskt tills jag rammla -.- hahah xd Det var kul när jag rammla också. Tyvärr så tog jag inte kort när vi spela men jag tror det bli någonting imorgon. Puss puss på er så länge  


En sommar bild som man bara blir glad av! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie , Lollo - 8 augusti 2012 23:12

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting men den här bloggen är bara .... BLÄ! för mig just nu så kolla min blogg www.swaggbang.blogg.se ...

Av Stephanie , Lollo - 4 augusti 2012 11:42

Woho! Ska snart dra till tåget för ska till stan, vi vet nog vad jag ska göra annars kolla "rubriken". Jag vet inte men jag tycker inte om att skriva om vad jag syslar med men jag gör det iaf xD Måste dra, har as brottom :* ...

Av Stephanie , Lollo - 3 augusti 2012 17:12

Jag tror jag har STROT förälskad i Liam från 1D   KOLLA LIKHETEN LIKSOM!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards