Alla inlägg under juni 2012

Av Stephanie , Lollo - 24 juni 2012 18:34

Hejsansvejsan!

idag slaggade man hos Emma:) Växlade svenska pengar till forint idag.. Om man växlar in 1000kr får  man så här mkt :

 

HAHAHAAH SKRTYYYYYYYYYYYYTARN ;)




Puss ;)

Av Stephanie , Lollo - 23 juni 2012 23:02

Sitter just nu och chillar efter att joggat runt västerhaninge med elin. För jag och elin satt från klockan 17.00 till klockan 22.00 vid datorn så jag bestämde mig för att jogga ;) imorgon kommer Johanna hem från landet och det ska bli kul att vara med henne om hon orkar haha. Men ni får ha det så bra :)- Lollo

Av Stephanie , Lollo - 23 juni 2012 10:46

Blir så ledsen när man inte ser några kommentarer :( Från och med nu ska det vara 5 kommentarer innan den andra kapitlet kommer. Hoppas ni fickar detta för det är inte för våran skull vi skriver novellen utan det är för eran skull. Det var det jag skulle säga/skriva. Ha det bra så länge :)

 

KOMMENTERA!!:(

- Lollo

Av Stephanie , Lollo - 22 juni 2012 22:55

Är med älskade Steffi men hon kommer vara lite osociel mot mig för hon håller på att läsa en grym novell. Nu är det midsomar och vi har inte firat den eller någonting å otroligt boring, JAG VILL FESTA NU! Vi tittade precis med "Amarican Pie" med min andra familj om man säger då. Det var helt CRAZY! Ska sova här igen för mamma är bortrest och lille syrran är hos min sysling, så det är bara jag och min bror hemma så jag tar chansen nu när min mamma är borta ;) Ni får gärna kommentera våran novell snälla. Skulle vara jätte roligt om man fick fina kommentarer :)
Ha det bra så länge :)
 

Love you!<33


PS: Värsta galna festen våra granar har xD Man hör dom jätte mycket!
- Lollo

Av Stephanie , Lollo - 22 juni 2012 18:36

__________________________________________________________________________________________________


- Vad vare du ville prata med mig om ? Frågade Eleanor Justin.

- Jag har goda nyheter sa han med ett stor smile.

- Jag ska Flytta tillbaks hit igen! Sa Justin.

- Ärligt ? svarade Eleanor chockat.

- Jepp ! Så nu kan jag hänga med er tjejer. Sa han och blinkade till i backspegeln mot mig. Jag skrattade till och rodnade tillbaks.

- Jo..Sa han . Jag skulle gärna vilka fira det.

- Okej , Vi ska på fest nu på lördag så.. Svarade Eleanor.

- Du kan väll följa med avbröt jag henne.

- Visst svarade han och svängde in på Eleanors infart.

Hon tackade för sjussen sa hon och gick sedan in genom huset. Sedan fick jag förklara för Jusin vart jag bodde. Påväg hem till mig berättade han att Eleanor och han hade kännt varandra länge. Jag berättde oxå att jag blivit irreterad på henne eftersom  hon inte sa något till mig.

- Men , Det är mig du ska skylla på. Det var jag som sa åt henne att inte berätta för någon.

Jag svarade inte utan pekade åt vänster och menade att han skulle svänga in här.
Jag tackade för skjussen och stängde bil dörren. Precis när jag skulle ta tag i min dörr så kände jag ett hårt grepp om min handled jag vände mig om och så att det var Justn.
- Jag undrade om jag kunde få ditt nummer. Sa han och inte släppte greppet om mig. Jag såg att han rodnade lite.
Jag tittade på Justins hand som håll i min handled. Jag rykte den ifrån honom och började masera den.

- Förlåt om jag håll för hårt. Sa han och tittade ner på marken.

Jag kunde inte låta bli att lee för jag erkänner att han var ganska söt. Jag tog upp en penna från min väska som jag alltid har med mig, vet inte varför. Jag tog tag i hans arm och skulle skriva mitt nummer men jag fastande med blicken på han tatuering som det stog "Believe". Han kollade på mig och visste vad jag tittade på så han började berätta att han har gjort ett nytt album som heter "Believe". Jag sa bara "okej" och skrev mitt nummer på hans arm.

- Tack. Sa han och började gå mot hans bil.

Jag tog upp nycklarna ur väskan och låste upp. Jag vände mig om och såg att Justin fortfarande var kvar. Så jag vinkade lite artigt. Innan jag stängde dörren så frågade jag Justin om han visste vad jag heter.

- Nej, vad heter du sötnos. Sa han bara fort.

- J-Juliet. Spammande jag för jag var inte bered på att han skulle säga "sötnos".

Han nickade bara och körde iväg. Jag tängde väskan på golvet och sprang upp på mitt rum. Jag tog upp min mobil och skulle sms:a Justin men jag kom på att det var jag som gav mitt nummer till honom. Jag la mig ifrån mobilen och kastade mig på sängden.

"Vilken härlig dag" sa jag för mig själv. Jag tänkte på Justin och hela dan. . Men jag lovade mig själv att inte tänka så mycket på Justin och fokusera på mig och Mattias istället.Men för att avbryta mitt Dagdrömmande plingade min telefon till. Jag slängde mig efter den och var helt säker på att det var Justin. Det var Mattias.  Han frågade om han tröja var hos mig, Jag ställde mig upp och började rota lite i mitt rum. Jag hittade en mörkblå tjocktröja där det stog  '' Me gusta'' på . Jag messade honom att den låg här och att han kunde hämta den nu. Jag fick ett snabbt svar: '' Okej, Kommer snart älskling<3'' När jag läst klart log jag för mig själv och la ned den i fickan igen. Jag gick ner till köket med tröjan under armen. Jag satte mig vid bordet och  loggade in på Twitter. Eleanor och Justin hade twittrat:  @eleanorJames1''welcome back my lovley friend.'' 

@justinbieber ''met a new sweet friend, Glad to be Home!''    Jag undrade för mig själv om jag var hans ''nya söta vän''? Jag la undan telefonen och såg hur en vit volvo kom upp mot huset. Jag tog tag i tröjan och tog på mig mina flipflops och ställde mig på verandan. När Mattias reste sig ur bilen och började gå mot mig granskade jag honom från topp till tå. Han hade pösiga jeans och ett vitt linne. ljust hår som var fixat med som vanligt lite överdrivet mycket vax. När han kom nära slängde jag mig i hans famn i en lång kyss. Han luktade gott, Blanding mellan svett,olja och han gammla vanliga herr perfum.

- Hej Baby!

- Hej. Sa jag och rodnade lite.

Jag räckte över han tröjan och han nickade som ett tack. Han drog på sig tröjan och log.

-Får man följa med in ? Eller har morsan kommit hem än.

- Nejdå , hon kommer om 3 timmar . Kom in du bara.

Vi höll varandra i handen och gick in i vardagsrummet. Vi slängde oss på soffan och kollade på Discovery Chanel. Jag tog upp min mobil och la den på mitt ben. Som vanligt ville Mattias leka med den och gjorde det med. Plötsligt plingade min telefon till, jag ville ta ifrån han den eftersom det kanske kunde vara Justin men han ryckte undan armen och läste sms:et.

När han läst klart kollade han bekrymrat på mig och sa:

-Vem är Justin ? sa han lite surt.

-Ehm.. vadåra? Frågade jag nervöst.

-Jo, Han skrev : '' Hej Baby, Det är Justin duvet. Vad gör du ? Kram''

Jag tittade på honom och lossades tänka efter. Vad skulle jag säga? Säga som det var, att vi flörtade lite? Nej han skulle bli as förbannad.. Jag öppnade munnen och det bara for ur mig: Bara en vän. Mattias kollade irretat på mig och ställde sig upp. Skit tänkte jag.
__________________________________________________________________________________________________
Vad tycker ni? - Steffi


Av Stephanie , Lollo - 22 juni 2012 18:02

 

Ängarna!


                                                   

Av Stephanie , Lollo - 22 juni 2012 09:14

Jag och Steffi har bestämt att vi ska till Ängarna idag för att ta lite bilder men vi får se om det blir så..

Hej då :)
- Lollo

Av Stephanie , Lollo - 22 juni 2012 09:05

Ska snacka med steffi om hon kan vara efter att hon har åkt och badat, medan jag är hemma och sover. Om hon kan det så tror jag att vi kommer lägga upp ett kapitel idag men jag är inte säker för vi har bestämt att vi ska göra det tillsammans annars kommer vi bara tänka olika och det kommer sluta med den föra vi gjorde. Den blev... KAOS! Men vi ska försöka göra så gott vi kan. Hoppas vi får många läsare för vi kommer skriva ungifär så här "... 15 kommentarer innan nästa kapitel"

För vi vill inte sitta och skriva en novell om det bara är 3-4 st som läser den. Om det inte kommer mer så kommer vi inte förtsätta skriva. Aja, ska inte utråka er med mitt skit. Ha det bra :)

 
Våra sötnosar<333
- Lollo

Ovido - Quiz & Flashcards