Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

Tävlingar?

Av Stephanie , Lollo - 20 juli 2012 01:18

Undrade om jag skulle ha några tävligar i denna blogg. Skulle väll piffa upp den på så sätt. Om ni vill det så skriv det och ge förslag på vilka tävlingar jag ska göra/ha. Skulle bli JÄTTE glad om med kom in många förslag, det behöver inte vara en person som ger ett förslag utan 4-5 förslag, hälst mer. Om det är mer förslag så kan jag göra de tävlingarna flera gånger och det skulle bli kul. Eller vad säger ni?

BOMBA MED FÖRSLAG NU!

 

Piffade upp min vägg men mina män :D har 6 styckna    Puss puss  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie , Lollo - 8 augusti 2012 23:12

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting men den här bloggen är bara .... BLÄ! för mig just nu så kolla min blogg www.swaggbang.blogg.se ...

Av Stephanie , Lollo - 4 augusti 2012 11:42

Woho! Ska snart dra till tåget för ska till stan, vi vet nog vad jag ska göra annars kolla "rubriken". Jag vet inte men jag tycker inte om att skriva om vad jag syslar med men jag gör det iaf xD Måste dra, har as brottom :* ...

Av Stephanie , Lollo - 3 augusti 2012 17:12

Jag tror jag har STROT förälskad i Liam från 1D   KOLLA LIKHETEN LIKSOM!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards