Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

Tips hur du ska bli en bättre kompis/bästis

Av Stephanie , Lollo - 19 juli 2012 03:06

Att vara nära vänner kan vara lite komplicerat. Alla är olika och det måste vi acceptera till 100%

1. Va inte för mycket med din vän. Till slut tröttnar du och det blir inte så bra.
2. Tro inte att du vet allt om din bästis för dom har hemligheter som du inte vet och om du tror att du vet allt om denna vän så kommer det bara skapa trubbel.
3. Försök att förstå din vän.
4. Försök att lyssna på vad hon/han har att säga till dig så inte det blir snett och du missförstår fel.

Dom här tipsen måste vi som har underbara vänner utnyttja till 100%. Jag har underbara vänner men alla förstår inte alla och sånt är livet. Bit ihop och gå vidare. Tack för mig :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie , Lollo - 8 augusti 2012 23:12

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting men den här bloggen är bara .... BLÄ! för mig just nu så kolla min blogg www.swaggbang.blogg.se ...

Av Stephanie , Lollo - 4 augusti 2012 11:42

Woho! Ska snart dra till tåget för ska till stan, vi vet nog vad jag ska göra annars kolla "rubriken". Jag vet inte men jag tycker inte om att skriva om vad jag syslar med men jag gör det iaf xD Måste dra, har as brottom :* ...

Av Stephanie , Lollo - 3 augusti 2012 17:12

Jag tror jag har STROT förälskad i Liam från 1D   KOLLA LIKHETEN LIKSOM!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards