Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

Halimas födelsedag snart

Av Stephanie , Lollo - 18 juli 2012 23:54

OJ OJ OJ! Min syster ska redan bli 18 är "/ Jag kommer ihåg när jag och min syster vara små. Det var som om det var idåg! Förut grät jag för att jag inte fick vara med henne och hennes kompisar när dom skulle ut, nu måste hon muta mig för att få mig att hänga med dit hon ska. Det där var kanske den onödigaste meningen men var bara tvungen xD
Jag ska berätta ett minne jag hade mid Halima.
Jag var väldigt liten så mobba mig inte

 

Det började med att vi skulle lika kuregömma (vet inte hur det stavas). Halima skulle leta efter mig och jag springer bara till samma ställa hella tiden så hon visste ju var jag var. Efter att vi hade kört några gånger så var det henne tur igen. Hon räknade "1 2 3...6...10 nu kommer jag". Jag kom inte riktigt ihåg var jag gömde mig men jag tror det var underbordet. Så Halima gick till bordet och sa "Hittad" då blev jag förbannad för hon hittade mig hela tiden så jag sa "NEJ! Du ska inte komnma hit först. Du måste gå runt och lite SEN får du komma hit!". Halima gick bara därifårn och letade lite överalt. Sen kom hon till mig och sa "Hittad" igen. "Hur kunde du hitta mig"

VEM ÄR DET SOM ÄR BLOND NÄR DEN VAR LITE?! XD

 

Det var mitt minne iaf. Ska försöka köpa henne en parfym som kostar röv mycket men så mycket som hon har gjort för mig så förkännar hon en sån.



Det här ska jag fixa för mig älskade syster.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie , Lollo - 8 augusti 2012 23:12

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting men den här bloggen är bara .... BLÄ! för mig just nu så kolla min blogg www.swaggbang.blogg.se ...

Av Stephanie , Lollo - 4 augusti 2012 11:42

Woho! Ska snart dra till tåget för ska till stan, vi vet nog vad jag ska göra annars kolla "rubriken". Jag vet inte men jag tycker inte om att skriva om vad jag syslar med men jag gör det iaf xD Måste dra, har as brottom :* ...

Av Stephanie , Lollo - 3 augusti 2012 17:12

Jag tror jag har STROT förälskad i Liam från 1D   KOLLA LIKHETEN LIKSOM!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards