Direktlänk till inlägg 9 juli 2012

Helluuuuu Sverige

Av Stephanie , Lollo - 9 juli 2012 12:10

Hejsan hoppsan Steffi hár :D 

Just nu har jag internet ! :Đ Detz ár ovanligt som ni kansk inte visst men a. 

hár i Ungern ár det játte varmt , runt 38 grader varje dag. Vi har gjort massor som tex: gá i grottor , badat och till och med badat i grottor hahaa ... har áven kőpt massor med kláder ! Hár ár det myycket biligare án i sverige. en Bh kostar 20 spánn och en trőja typ 3ó AS NAJZZZZZ Men jag saknar sverige sőklart ' Mest Marabou, kőttbullar,min sáng,COLA! Och lollo sáklart ' 

Haha en sak som ár rátt kul. i Sverige ságer vi cola, fanta. I ungern ságer man ljus cola till fanta och cocacola annars vet man aldrig vad man fár... xD Det ár som ni ser inte heller samma tagentbords grejjamojjer sá jag tánkte bara gőra ett kort inlágg . Fick reda pá att 5 av mina mán kommer till sverige nár jag inte ár dár SKIT SUR ..... Men jag máste fá biljetter till Jb konsáren annars sáá kommer det hár hánda mig .. :                        .. Och det vill vi ju inte eller hur ? ;)

Hare gőtt i sverige och tánkt pá mig nár ni áter marabou eller kőttbullar..... Pusss

Saknar mina álsklingar dár hemma :(   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie , Lollo - 8 augusti 2012 23:12

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting men den här bloggen är bara .... BLÄ! för mig just nu så kolla min blogg www.swaggbang.blogg.se ...

Av Stephanie , Lollo - 4 augusti 2012 11:42

Woho! Ska snart dra till tåget för ska till stan, vi vet nog vad jag ska göra annars kolla "rubriken". Jag vet inte men jag tycker inte om att skriva om vad jag syslar med men jag gör det iaf xD Måste dra, har as brottom :* ...

Av Stephanie , Lollo - 3 augusti 2012 17:12

Jag tror jag har STROT förälskad i Liam från 1D   KOLLA LIKHETEN LIKSOM!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards