Direktlänk till inlägg 8 juli 2012

Ut låst i 20 minuter!

Av Stephanie , Lollo - 8 juli 2012 22:07

Fick precis ett sms från Steffi och äntligen när hon hör av sig så kan jag skicka 2 sms sen tog mina pengar slut. Det va ju toppen... eller inte!

Hon frågade någonting om biljetterna till JB konserten. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

 

Nu ska jag berätta vad som hände mig idag för några timmar sen.

Jag skulle till mamma för hon bjöd oss på mat (jag är hos pappa) så vi tyckte det var trevlig, självklart sa vi ja. Vi åt och skojade. Sen skulle jag packa lite saker som jag skulle ta med till pappa. Jag slängde min mobil och nycklar på sängen och sen börja jag packa. Efter det så säger vi "hej då" till mamma, jag och Shaymma (min lilla syster). Sen gick vi till pappa. Jag kom på att jag har glömt mina nycklar och mobilen på sängen. Ringer (från pappas mobil) Halima (min stora syster) och säger att hon ska slänga ner nycklarna så att jag kommer in till porten för den var låst, och jag har ingen aning varför. "Jag kommer om 2 minuter" sa jag. Så jag gick till mammas port och väntade på att Halima skulle kasta ner nycklarna. Det är ju klart att Halima glömmer bort att slänga ner nycklarna och jag står där i 20 minuter. Precis när hon öppnar fönstret och skriker "förlåt, här" så är det någon annan som öppnar porten. Blev så jävla förbannad! Men men, fick mina saker iaf.

 

Puss och ha det bra   

 


Bjuder lite på mig själv!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie , Lollo - 8 augusti 2012 23:12

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting men den här bloggen är bara .... BLÄ! för mig just nu så kolla min blogg www.swaggbang.blogg.se ...

Av Stephanie , Lollo - 4 augusti 2012 11:42

Woho! Ska snart dra till tåget för ska till stan, vi vet nog vad jag ska göra annars kolla "rubriken". Jag vet inte men jag tycker inte om att skriva om vad jag syslar med men jag gör det iaf xD Måste dra, har as brottom :* ...

Av Stephanie , Lollo - 3 augusti 2012 17:12

Jag tror jag har STROT förälskad i Liam från 1D   KOLLA LIKHETEN LIKSOM!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards