Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

\\steffii

Av Stephanie , Lollo - 26 juni 2012 15:30

Hejsan allihoppa! :) nu har jag precis kommit hem från farmor :3 Bombat med kakor! Dushade nu oxå .. Stavning ?

I övermorgon åker jag .. Tiden har gått jätte fort ! Hoppas det inte gåt lika fort när jag är på semester.. Då kommer jag bli Galen! alltså .. mer galen änn vad redan är .. ;) Gulligt av en lillebror att kasta saker på en medan man försöker göra ett seriöst blogg inlägg. Hahahaha ;) Är det någon av er som har åkt på en semester som ni gärna vill tipsa om ? min familj tänte fira nyår i stöten men sen till sommaren så kommer vi inte på någonstans vi vill åka.. Några bra förslag ?

Juste!

 När jag är nere i ungern finns det bara en enda data i hela .. ''byn'' ! :O och den e  på ett Cafe så jag kanske kommer blogga nån gång varje vecka, Men ni får räkna med flest  inlägg av Lollo. Kommer därimot inte kunna lägga upp bilder, Dom kommer upp när jag kommit hem :) Bara för att vara elak så hoppas jag att det regnar här när jag e på semester! Det har alltid varit bäst väder i Sverige när jag är någon annanstans och när jag kommer hem så är det alltid skit väder !


här kommer en liten häsling från Joey oxå ! ^^ :


tdfkjjdjjnng yhghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhbm´ kpidc h



Aww bloggar redan ! jag har lärt han allt han kan :3



men nu sätter han sig på datan på datan så.. HEJDÅ =)







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie , Lollo - 8 augusti 2012 23:12

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting men den här bloggen är bara .... BLÄ! för mig just nu så kolla min blogg www.swaggbang.blogg.se ...

Av Stephanie , Lollo - 4 augusti 2012 11:42

Woho! Ska snart dra till tåget för ska till stan, vi vet nog vad jag ska göra annars kolla "rubriken". Jag vet inte men jag tycker inte om att skriva om vad jag syslar med men jag gör det iaf xD Måste dra, har as brottom :* ...

Av Stephanie , Lollo - 3 augusti 2012 17:12

Jag tror jag har STROT förälskad i Liam från 1D   KOLLA LIKHETEN LIKSOM!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards