Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Vänner är jävligt randoma ibland!

Av Stephanie , Lollo - 25 juni 2012 22:34

Hej allihopa. Det är faktiskt första gången jag skriver "hej" till er :) Apropå min status. Så tycker jag allvarlig att kompisar kan vara väldigt randoma ibland. Och det stör jag mig på. Inte ALLA utan vissa. Men nu skiter vi i det eller hur ;) Idag gymmade jag, kom inte ihåg sista gången jag gymade faktiskt... Awkward moment.... HAHHAHA XD Jaja, pallar inte skriva något mer. Puss :*



(bilden vill inte laddas upp. Sorry)



PS: Vet inte när nästa kapitel kommer upp. Får prata med Steffi om det :)

- Lollo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie , Lollo - 8 augusti 2012 23:12

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting men den här bloggen är bara .... BLÄ! för mig just nu så kolla min blogg www.swaggbang.blogg.se ...

Av Stephanie , Lollo - 4 augusti 2012 11:42

Woho! Ska snart dra till tåget för ska till stan, vi vet nog vad jag ska göra annars kolla "rubriken". Jag vet inte men jag tycker inte om att skriva om vad jag syslar med men jag gör det iaf xD Måste dra, har as brottom :* ...

Av Stephanie , Lollo - 3 augusti 2012 17:12

Jag tror jag har STROT förälskad i Liam från 1D   KOLLA LIKHETEN LIKSOM!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards