Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

\\Steffi

Av Stephanie , Lollo - 25 juni 2012 16:52

HejHej , igår-idag sov Carro hos mig !:) vi hade as kul och kollade på Amrecian virgin. Sedan nu har jag varit hos henne och spelat Cod, kollar å Sean Frika. Den var rätt bra ^^ Trodde att den skulle va as dålig.Iförr går var jag och kollade runt lite i en smink affär och hittade tre as billiga lösägon fransar! Eftersom jag och lollo har något på G till nästa show så köpte jag dom! Alla tre tillsammans kostade 50kr. :) Idag har jag inte gjort så himla mycket. Sprungit runt i  mjukis kläder hela dan :3 Snart ska jag åka och tvätta bilen ( till ungern resan ) Men rikard sen ska jag bada i en pool som ligger vid lasses tryckeri! :) Kanske hinner sola lita oxå ;) eftersom jag har blivit beroende av filmer nu så undrar jag om det är någon som kan en bra film som är verkligen värd att se? Ps.Glöm inte att läsa och kommentera novellen! Puss:*

 

 

Här är lösögon fransarna jag köpte! Grymt billigt.

 

 

en liten del av min ''mys outfit''

 

Höre gött!  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie , Lollo - 8 augusti 2012 23:12

Hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat någonting men den här bloggen är bara .... BLÄ! för mig just nu så kolla min blogg www.swaggbang.blogg.se ...

Av Stephanie , Lollo - 4 augusti 2012 11:42

Woho! Ska snart dra till tåget för ska till stan, vi vet nog vad jag ska göra annars kolla "rubriken". Jag vet inte men jag tycker inte om att skriva om vad jag syslar med men jag gör det iaf xD Måste dra, har as brottom :* ...

Av Stephanie , Lollo - 3 augusti 2012 17:12

Jag tror jag har STROT förälskad i Liam från 1D   KOLLA LIKHETEN LIKSOM!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards